16 Nis

GLOBALNET BITRIX24 CRM Çözümleri TÜRKİYE İş Ortağı

GLOBALNET, Gelişmiş CRM çözümleri üreten BITRIX24 CRM Türkiye Bronz İş Ortağı oldu.

GLOBALNET oldukça başarılı ve gelişmiş CRM MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, PAZARLAMA SATIŞ OTOMASYONU, İŞ SÜREÇLERİ YÖNETİMİ çözümlerine sahip olan BITRIX24 ile CRM pazarını desteklemekte.

GLOBALNET geliştirdiği İş Ortakları kanalıyla BITRIX24 CRM Çözümleri, Uygulamaları ve İçerik Destek Hizmetlerini Ankara’dan Türkiye geneline sunarak müşterilerine katma değerli hizmetler sunmaya devam ediyor.

BITRIX24 BAZI ÖZELLİKLERİ 

SOSYAL INTRANET

 

  • Özel sosyal ağ, Gönderiler & Duyurular, Yorumlar, Çalışan profilleri, Rozetler, Beğenmeler, Media galeri, İş akışlarıbitrix24 türkiye partner

PROJE YÖNETİMİ

  • Projeler/Çalışma Grupları, Görevler & alt görevler, Görev şablonları, Tekrar eden görevler, Kontrol listeleri, Gantt şema, Zaman takibi, Harici kullanıcılar (extranet)

SOHBET VE VIDEO IM

  • Grup sohbeti, Dosya paylaşımı, Sesli/görüntülü arama, HD video konferans, Ekran paylaşma, Mobil sohbet/video

DOKÜMAN YÖNETİMİ

  • Bulut depolama, Grup & Şirket sürücüleri, Dosya paylaşımı, Bulut-PC senkronizasyonu, Erişim yetkileri, Revizyon geçmişi, Çevrimiçi/Çevrimdışı düzenleme, metin içinde arama, Mobil doküman erişimi

TAKVİMLER

  • Özel ve grup takvimleri, Etkinlik planlayıcı, İzin tablosu, Toplantılar ve Brifingler, Outlook, Google Calendar, Mobil

EPOSTA

  • Webmail, Email bağlayıcılar, Ücretsiz @bitrix24.comeposta hesapları, Çalışan eposta yönetimi

CRM

  • Tam satış döngüsü, Sınırsız kayıt, Erişim yetkileri, Teklifler & Faturalar, Ürün kataloğu, Email marketing, Çağrı merkezi, Dashboardlar/Raporlar, Import/Export, Web to CRM, Satış otomasyonu, İş akışları

TELEFON

  • CRM’den gelen giden arama, Görüşme kaydı, Kiralık telefon numarası (53 ülke), Sanal PBX, PBX bağlayıcı, Arama aktarma/yönlendirme, Dahili numaralar, SIP-Telefonlar

İK

  • İnsan Kaynakları Yönetimi, Organizasyon Şeması, Çalışan Dizini, Çalışan katılımı, Devamsızlık yönetimi, İş raporları, Çalışan self service araçları, İş akış otomasyonu, Bilgi yönetimi

MOBIL

  • Mobil intranet, Mobil dokümanlar, Mobile görevler, Mobil iş akışları, Mobil sohbetler, Mobil bildirimler, Mobil video konferans

İŞ AKIŞ OTOMASYONU

  • Özelleştirilmiş iş akışları, izin talebi, iş seyahati talebi, masraf talebi, satın alma talebi, genel talep iş akışları

ÇALIŞAN KATILIMI

  • Şirket Nabzı, doğumgünü hatırlatıcısı, medya galerisi, anketler, takip etme, mention

 

Ayrıntılı Bilgi ve Destek İçin https://bitrix24.globalnet.com.tr web sitemizi ziyaret ediniz

globalnet-bitrix-bronze-partner-sertifikası (PDF)