07 Şub

Dijital Dönüşüm Yolculuğumuz

Son zamanlarda en çok kullandığımız, adını sıklıkla duyduğumuz kavramlardan biri dijital dönüşüm ve dijital dönüşüm süreçleri.

Bizim de 1999 yılı itibariyle dijital dönüşüm ve çözüm önerileri ile ilgili çalışmalara ilk başladığımızda en önemli önceliğimiz dijitalleşen dünyanın içerisinde GLOBALNET ailesi olarak var olmaktı. Ancak zaman içerisinde bu alanda sadece varlık göstermek şirketimiz için yeterli değildi ve dijital dönüşüme hız kazandırmak, yönlendirebilmek hatta yönetebilmek için yeni hedefler belirledik ve çalışmalarımızı hızlandırdık.

Dijital Dönüşümün Neresindeyiz?

GLOBALNET İnternet Teknolojileri Genel Müdürü Ertan BARUT, Sosyolog Marshall McLuhan’ın “küresel köy” kavramına ve bu doğrultuda İnternetin hayatımıza, davranışlarımıza, tercihlerimize nasıl yön verdiğine dikkat çekiyor. BARUT, “Teknoloji çağında yaşıyoruz ve dijital dönüşüm kaçınılmazdır. Ancak dijital etki alanlarının nasıl kullanıldığı çok önemlidir. Dijital dönüşüm sadece İnternet, teknoloji ve akıllı telefonlarla sınırlı bir alan değildir. Çok yönlü bir süreci kapsayan bu dönüşümün bir parçası olmak isteyen kurum ve kuruluşlara gerekli hizmetleri güçlü alt yapımızla sunmaya devam ediyoruz. Büyük ve alanında lider firmalarla işbirliği yapıyor, çözüm ortakları ediniyoruz. Küme ekosisteme önem veriyor çok yönlü bir hizmet ağı geliştirmeyi hedefliyoruz.” şeklinde düşüncelerini dile getirdi.

Dijital dönüşümün neresinde olduğunuz çok önemli!

İnternetin ve mobil teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte neredeyse her sektörde yönelimlerin ve tüketici/müşteri ihtiyaçlarının değiştiğini söyleyebiliriz. Dünyada ve Türkiye’de dijital dönüşümün etki alanlarını neredeyse her sektörde, her alanda görüyoruz. Sadece büyük işletmeler değil; küçük ve orta ölçekli işletmeler de dijital dünyada varlık göstermek ve bunun geri bildirimlerini almak istiyor.

Şirketlerin, markaların, yapıların, işletmelerin teknolojiye, dijital çağa ayak uydurmak için ve en önemlisi uzun vadede var olmak için bu dijital dönüşüm sürecine dahil olmaya ihtiyaçları vardır. Teknolojinin son derece ilerlediği, yön değiştirdiği günümüzde yeniliklere açık olmayan, müşteri ihtiyaçlarını önemsemeyen ve hedef kitlesinin özelliklerini analiz edemeyen şirketler dijitalleşen dünyanın içerisinde kendilerine maalesef yer bulamazlar.

Dijital dönüşüm sürecinde geçmişin, şimdinin ve geleceğin aynı anda düşünülmesi, değerlendirilmesi gerekir. Yani dijital dünyada yer almanın yanı sıra CRM süreçlerini iyi analiz edebilmek, pazarlama faaliyetlerini kusursuz biçimde organize edebilmek, piyasa araştırması yapmak gibi pek çok konuda da bilgi sahibi olmak gerekiyor. İşte, tam da bu nedenle sizin ya da firmanızın dijital dönüşümün neresinde olduğu önem kazanıyor.

Dijital Sürdürülebilirlik ve GLOBALNET

GLOBALNET olarak amacımız hem kendi bünyemizde hem de hizmet sunduğumuz firmalarda dijital sürdürülebilirliği sağlamak. Ancak hedefleri, ihtiyaçları, tüketici yönelimlerini doğru bir biçimde değerlendirdiğinizde ve analiz ettiğinizde emin adımlarla yol alabilirsiniz. Dijital dönüşümün en önemli özelliği süreklilik göstermesidir.

GLOBALNET İnternet Teknolojileri olarak zaman, yer ve ortamdan bağımsız olarak iş süreçlerinizi, iş ilişkilerinizi bulut ortamına taşıyoruz. İş süreçlerinizi uzaktan yönetebilmek, işle ilgili tüm dokümanlarınıza her yerden erişebilmek ve müşterileriniz, iş ortaklarınız, çalışanlarınız ile her an iletişim halinde olmak için daha fazla vakit kaybetmeyin.

Başarımızın Sırrı

“Dijital Dönüşümün Parçası Olmaktan Korkmayın!” sloganımız ile öğrendiklerimizin, çözüm önerilerimizin, danışmanlık hizmetlerimizin üzerine her zaman daha fazlasını katmayı amaçlıyor ve dijital varlığımızın danışanlarımız, müşterilerimiz olduğunu asla unutmuyoruz.

Müşterilerimiz kadar çalışanlarımıza da önem veriyor ve şirket içi motivasyonu en üst düzeyde tutmak için gerekli çalışmaları yapıyoruz. İş süreçlerini yönetmek profesyonellik, uzmanlık gerektiren bir konudur. İşte bu nedenle çalışanlarımızın eğitimlere katılmalarını destekliyor ve hep birlikte büyümeye devam ediyoruz.

Paylaşın