• Haberler
  • Blog
  • Destek
  • E-posta
  • +90 532 111 66 04

DİJİTAL DÖNÜŞÜM, ama nasıl ?

Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de her alanda, her sektörde, kobilerde, sanayide, Kamuda Dijital Dönüşüm süreçleri üzerine çalışmalar yürütülmekte ve çözümler geliştirilmektedir.

GLOBALNET İnternet Teknolojileri olarak gerek yurtiçinde daha fazla kitlelere sunabilme ve yurtdışında diğer dünya ülkelerine daha nitelikli ve sürekli memnuniyet odaklı hizmetlerimizi hızlı ve sorunsuz olarak sunabilmek amaç ve hedeflerimiz doğrultusunda önce kendi bünyemizde Dijitalleşmeyi gerçekleştirmek üzere şirketimizin Dijital Dönüşüm hikayesini yazacak ve gelecek nesillere taşıyacak şekilde yeniden yapılanma sürecimizi başlattık.

GLOBALNET olarak sürdürülebilirlik ve altyapıya vermiş olduğumuz önem çerçevesinde gerek altyapılarımızı yenileme ve gerek ise yerli ve yurtdışı iş ortaklıkları ve işbirlikleri çerçevesinde Ar-Ge çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

Dijitalleşmeye verdiğimiz önemle çevrimiçi ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) altyapısı ve e-faturaya geçiş ile birlikte kurumsal iş verimliliğini en yüksek seviyeye çıkarmak için en öncelikli araçlardan biri olan CRM (Customer Relationship Management) Müşteri İlişkileri Yönetimi ve BPM (Business Process Management) İş Süreçleri Yönetimi uygulamalarını bir arada sunabilen Bitrix24 ile iş ortaklığı sürecini başlattık.

Bu kararımız sonrası önce şirketimizdeki çalışma verimliliğini arttırmak üzere Bitrix24’ün bize sağladığı güçlü altyapı ve geniş olanaklarla tüm iş süreçlerimizi bu platforma taşıdık.

Bir yandan da yataydaki birçok sektöre uygun süreç yönetimi, iş yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi platformu olan Bitrix24 çözümlerini müşterilerimize de sunmak üzere çalışmalarımızı başlattık.

2017 yılında Bitrix24’ün Türkiye’deki resmi iş ortaklarından biri olduk. 2018 Yılında da BITRIX24 TÜRKİYE Silver Partner seviyesine yükseldik.

Bitrix24, Dünyada 3.500.000 üzerinde, ülkemizde ise yaklaşık 10.000 şirket ve/veya kişiler tarafından tercih edilen bir CRM iş ve süreç yönetimi çözümleri platformudur.

Küresel Dijital Dönüşüm eğilimlerinden hareketle GLOBALNET olarak bu sürecin içerisinde var olmak ve sürekli yenilenen, güvenilir ve müşteri memnuniyetinden beslenmeyi amaç edinen bir marka olarak, Türkiye içindeki Bitrix24 kullanıcılarının Dijital Dönüşümüne destek ve katkı vermeyi de amaçladık. Bu sebeple oluşturduğumuz Bitrix24 Teknik Destek Merkezi bitrix24.globalnet.com.tr adresinde kullanıcılarımızın tüm sorularına yanıt olabilecek bilgilere ve destek kanallarına ulaşılabilmektedir.

GLOBALNET olarak Bitrix24 çözümleri için kurulum, iş akışları ve süreç yapılandırma, kısa-orta vadede ihtiyaç duyulan uyarlama, danışmanlık, eğitim ve teknik destek hizmetleri sağlamaktayız. Tüm KOBİlerin ve sektördeki diğer şirketlerin Dijital Dönüşümlerinin tüm adımlarında yanlarında olacak şekilde hizmet ve servislerimizi geliştirmeye devam etmekteyiz.

Yukarı

Google Analytics Alternative